Member details
Sort by: -Old first- | New first

30 Oct, 21:31
Ik zie steeds vaker profielen die onzichtbaar zijn gemaakt en ik ben bang dat er steeds meer bij zullen komen zodra meer mensen weten hoe ze hun zichtbaarheid uit kunnen zetten.

Ik vind dit een slechte ontwikkeling, want was het niet altijd een sterk punt van Hyves dat je gewoon lekker rond kon kijken bij iedereen? Nu kan dat steeds minder, en wordt naar mijn idee Hyves een stuk minder leuk. Waarom zou je je profiel geheim maken? Je zet er toch überhaupt geen dingen op die andere mensen niet mogen weten?

Mijn suggestie: haal die functionaliteit weg uit Hyves zodat iedereen weer lekker kan rondsnuffelen in profielen:-d

Wie is het allemaal met mij eens?
30 Oct, 22:21
Ikke!
30 Oct, 23:42
Ikke ook, maar ik weiger, of knal gewoon mensen van MIJN Hyves af, als ze hum profiel niet zichtbaar hebben.
Lost weliswaar niks op maar het voelt zo lekker...
31 Oct, 07:49
helemaal mee eens
(y) (y) (y) (y)
31 Oct, 11:24
Ook ik ben het helemaal met je eens! Wat een interessant-doenerij van die mensen die hun profiel onzichtbaar maken.
Dit maakt het Hyven idd minder leuk...
31 Oct, 20:32
Mijn profiel is ook geheim. En waarom? Omdat ik voor de klas sta en geen zin heb dat mijn studenten (16-22 jaar) zoveel van mijn privéleven weten! De vrienden die ik accepteer mogen gewoon alles zien.
31 Oct, 21:30
als je niet wil dat iedereen je profiel ziet moet je ook niet op hayves gaan.
31 Oct, 21:39
hayves :'-(
1 Nov, 09:22
Hele profiel onzichtbaar vind ik ook niks, maar alleen de krabbels bijvoorbeeld (ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen daar prive-info in hebben staan).
3 Nov, 16:56
hives :'-(

;-)
5 Nov, 01:37
hyves staat met koeienletters bovenaan :-d

maar als lerares is het toch juist leuk om je leerlingen wat info over jezelf te geven, anders lijkt t eerder alsof je iets te verbergen hebt..
7 Nov, 00:04
zeker weten, en ga anders gewoon niet op hyves, als je niet wil dat de andere naar je kijken!!!!:-d
7 Nov, 01:59
Voor mij is hyves ook het zoeken van bijvoorbeeld mensen uit je klas van de basisschool, of mensen die je jaren geleden uit het oog bent verloren om wat voor rede dan ook. Dat vind ik nou zo leuk aan hyves, zodat ik ook eens kan kijken hoe het met die mensen is, wat ze nu doen, hoe ze er nu uit zien.

Mijn sociale leven heb ik echt wel, ook zonder hyves.
7 Nov, 09:24
ken jij al die 462 mensen die jij bij je vrienden heb staan, of leg jij ook stiekem kontacten via hyves??????
voor:surrender: kluizenaars de ideale manier van vrienden maken, je hoeft er niet heen, je hoef ze niet te bellen, maar af en toe een krabbel en iedereen weer blij.
ook vrienden worden??????
:-d
10 Nov, 00:50
Carla heeft een erg goed punt :worship:
Het verhaal van Paul komt ook bekend voor,
ik ken mensen die vanwege zijn argumenten van Haaifs af zijn gegaan..

Als je bij iemand niet kan kijken dan betekend dat die persoon zijn of haar privacy niet met je wilt delen.
Dat is ieders goed recht, er zijn heel veel mensen die liever niet hebben dat anderen bij hun persoonlijke informatie kunnen met heel veel goede redenen.
Dat je op Hyves zit wil nog niet zeggen dat je daar met alle hyvers van wilt of kan genieten zoveel mensen zoveel situaties.

Subject Started by  Replies   Last 
Paul
3 today, 23:15
Bren :showheart:
9 today, 18:31
Nine
297 today, 15:43
LMK43{Leo}
4 today, 15:28
Lars...
39 today, 12:53
Cas