Dat kan je doen bij "exclusieve pimps" rechtsboven, maar volgens mij duurt het even voordat je GM bent, ligt er ook aan voor welke betaalmethode je hebt gekozen.
Ik ben zelf ook goldmember geworden voor 3 mnd.Ik heb het via internetbankieren gedaan(eenmalige overschrijving)en kon direct diezelfde middag nog gebruik maken van de extra's.Dus misschien ligt het er ook aan welke bank jij hebt en het hoofdkwartier van hyves.
Pas op met dubbel betalen!!!
Iets meer dan een jaar geleden deed ik het via eenmalige machtiging. Ik zag niks gebeuren dus ik dacht dat het mislukt was. Dus toen maar met creditcard betaald. Ook niks.
Een dag later was ik wel Goldmember. Maar er was ook geld van mijn GIROREKENING en van mijn CREDITCARD afgeschreven.
Maar goed, 2 x 1 jaar is bij mij 2 jaar, geen problemen mee.
Maar precies na een jaar Goldmember te zijn werd ik weer normaal lid.
Ik heb hyves al meerdere malen hierover gemaild, maar totaal geen reactie erop!
Dus pas op allemaal. 2 jaar betalen = 1 jaar halen!
@ Hyves, afd. administratie:
Kunnen jullie please iets hieraan doen? het is toch 25 euro waar we over praten waar ik niks voor terug heb gekregen!
Kijk maar eens in jullie administratie. Dan moet er een betaling van BMC Kubbenga in staan.
giro: ****621 en
mastercard: **** **** **** 6271
ik heb ook vorige week goldmember aangevraagd heb zelf betaald met postbank maar ook nog niks terwijl iemand die ik ken het precies zo had gedaan en de zelfde dag al goldmember was.