Member details
Sort by: -Old first- | New first

21 Aug 2007, 19:32
Een voorbeeldje :-d

no name
23 Aug 2007, 14:12
Het zou mooi zijn als er een zoekfunctie bij de krabbels komt, waarmee je op naam van de krabbelaar kunt zoeken.
25 Aug 2007, 11:30
Iedereen leest elkaars krabbels weleens, volgens mij. Je hebt net dat ene leuke meisje ontmoet op een feest en toegevoegd en wilt weten of ze een vriendje heeft, je vrienden hebben verrassende krabbels waarop je de reactie best eens zou willen lezen of je laat met een groepje mensen krabbels bij elkaar achter waarbij reacties op dingen die jij gezegd hebt, bést ook eens tussen de krabbels van anderen kunnen staan.

Lastig, want mensen ontvangen krabbels niet op dezelfde snelheid. Een reactie op de krabbel die je bij je vriend op de voorpagina leest, kan bij de ontvanger van de krabbel van je vriend best al op pagina 12 staan. Veel geklik en gedoe om die te kunnen vinden.

Wat is dan dé uitkomst voor de armstoel-hyves-stalker (en geef toe: zijn we dat niet allemaal?): terug kunnen klikken van de ene krabbel naar de anderen. Een pijltje naar voren en een pijltje terug, zodat je direct kunt klikken naar de krabbel waar een krabbel een reactie op is en door kunt klikken naar de reactie op die krabbel.

Technisch misschien lastig omdat niet iedereen altijd het 'reageren'-knopje gebruikt (anders had je daarmee de berichtjes aan elkaar kunnen 'linken'), maar misschien al beter te doen als je gewoon naar 'de volgende krabbel van de ontvanger bij de krabbelaar' en 'de vorige krabbel van de ontvanger bij de krabbelaar' linkt. Maar misschien heeft het hyves team daar nog wel een veel beter idee over...

Dat was 'm!
:byebye:
25 Aug 2007, 12:33
Wat vind je van het idee, als je iemand terug krabbelt, om het kabbeltje waarop je reageert erbij te zetten.
Ik gebruik namelijk altijd ctrl c ctrl v omdat ik anders niet meer weet wat de ander gezegd heeft :-p

Dit zou een stuk makkelijker zijn!! :-d
25 Aug 2007, 13:31
@ George: Dit probleem ervaar ik ook:-$
@ Tamara: Gewoon net als in een email, als je op reply/beantwoorden klikt, zie je het oude bericht staan.
Hier zou Hyves dan evt een balkje van kunnen maken o.i.d. dat uitschuift als je erop klikt.

En natuurlijk die stome functie eruit dat je niet meer iedereens krabbels kunt zien/ niet meer iedereen kunt krabbelen.
25 Aug 2007, 13:47
Ja, een optie zou kunnen zijn om de krabbels tussen 2 hyvers in beeld te brengen (dan maakt het ook niet uit als je niet op reageren klikt)

Zou je ook om die reden willen kunnen zoeken naar iemand in de krabbels?
25 Aug 2007, 13:59
Zoekfunctie zou zeker handig zijn jah, de zoekfunctie moet sowieso verbeterd worden.
26 Aug 2007, 12:29
Een knopje boven de krabbels om in één keer naar het krabbelschrijfvakje te gaan, om te voorkomen dat hyvend Nederland massaal aan scrollmiddelvingers gaat lijden? Zie bijvoorbeeld hier. 't Is gewoon sneu als je daar langsheen moet scrollen voordat je een krabbel kunt gaan sturen...
26 Aug 2007, 12:47
En ook zoiets: een manier om sneller door krabbels te bladeren, als iemand nu tweeduizend krabbels heeft, en je wilt pagina 213 bekijken, zul je toch zo'n zeventig keer op de nummertjes moeten klikken, en zeventig keer vijf nieuwe krabbels, waarin je helemaal niet geïnteresseerd bent, laden. Vroeger kon je dan in de adresbalk achter show_reactions_1= gewoon een getal invoeren, tegenwoordig lijkt Hyves (of mijn browser?) dan zoiets te hebben van: je bent al op x.hyves.nl, dus de pagina hoeft niet opnieuw geladen te worden met een andere reeks krabbels.

Dus misschien in plaats van dit:
« 1 2 3 4 ... 398 »
dit:
« 1 2 3 4 ... 10 20 50 100 200 ... 398 »

Of een systeem met pijltjes:
<<< << < 1 2 3 4 ... 398 > >> >>
waarbij je met het enkele pijltje 5 vooruit/achteruit kunt, met het dubbele pijltje 50 en met de drie pijltjes 500. Of zoiets.

Of een vakje waarin je gewoon een getal kunt typen...

Heb ook geen geniaal idee hierover, maar ik weet wel dat het niet praktisch is. :peace:
27 Aug 2007, 10:57
@ Roeland: Lijkt mij ook handig jah, zowel je idee om iemand sneller te kunne krabbelen en het idee om minder te hoeven klikken.
27 Aug 2007, 11:14
@ Floris: Zou je ook om die reden willen kunnen zoeken naar iemand in de krabbels?

Ik heb dus inderdaad mensen gevonden in de krabbels van anderen!!!!

Ik zag een reactie van iemand en was benieuwd naar die persoon, ging naar haar Hyves en zag in haar krabbels een ander iemand die ik zocht............. handiggggggggg....
27 Aug 2007, 11:15
Oja, een makkelijkere manier om te Quoten is eigenlijk ook wel errug prettig....

[quote] [/quote]

Had gehoopt dat deze functie werkte...

(zie bijv als voorbeeld de FreeGoodies forums)

Nu moet je zelf steeds een manier bedenken om te Quoten... dat merkte ik net bij bovenstaand bericht al...

Hahaha...

Groetjes Saïma
27 Aug 2007, 16:17
Weet niet waar ik dit moet neer zetten maar de optie dat je kan zien wanneer iemand voor het laatst op hyves is geweest lijkt me ook wel wat :-d
27 Aug 2007, 16:59
ik zou het handig vinden dat je, als je een berichtje verstuurd hebt, kan zien of de ander het gelezen heeft.
:byebye:
27 Aug 2007, 20:33
Over dat knopje om gelijk naar het schrijfvak te gaan: Gebruik af en toe de 'End' toets van je toetstenbord (die 6 knopjes naast de enter en boven de pijltjes), dan scrol je namelijk helemaal naar beneden, en hoef je nog maar een beetje naar boven;-)

Subject Started by  Replies   Last 
Paul
3 today, 23:15
Bren :showheart:
9 today, 18:31
Nine
297 today, 15:43
LMK43{Leo}
4 today, 15:28
Lars...
39 today, 12:53
Cas