Member details
Sort by: -Old first- | New first

21 Aug 2007, 15:20
Heb je tips over hoe we de blogsectie makkelijker kunnen maken? Post ze hier!
24 Aug 2007, 15:21
ja ik heb de comedy-hyve aangemaakt.
wat niet fijn is,is dat alles wat ik plaats ook op mijn eigen(prive)hyve komt.de bezoekers van mijn eigen hyve zien dit niet,maar het is zeer onoverzichtelijk voor mijzelf en bovendien niet leuk. de blogs en gadgets op mijn comedy-hyve kunnen niet in volgorde veranderd worden.dat is niet fijn.het eerste wat de bezoeker ziet is de eerste(begin)pagina.dus die wil ik zo houden,dat kan nu niet omdat als ik een blog/gadget plaats de vorige opgeschoven worden.je wilt toch je eigen indeling geven aan je hyve. thanxx!:hyvesangel:
25 Aug 2007, 13:52
@ Paula klopt is zeer irritant :-d Gaan we zeker fixen!
25 Aug 2007, 16:45
Goed dat dit op de buglijst staat.
Een vriend van mij blogt ook op een hyve en die bijdragen komen ook op zijn eigen pagina, ook zichtbaar voor bezoek.
Sterker nog, als je vanaf de hyve doorklikt naar de volledige tekst, ga je naar zijn persoonlijke pagina en blijf je niet op de hyve waarop hij blogt.
25 Aug 2007, 23:30
@ Babz: Ja, dat hoort toch zo?!? Wat is nu precies het probleem?
26 Aug 2007, 15:35
@Hans: Nou het probleem is wat Paula ook al beschrijft. Dat je dus niet in een hyve (groep) kunt bloggen zonder dat dat op je persoonlijke pagina komt.
26 Aug 2007, 19:13
Jullie hebben nu heel leuk dat je een RSS-feed van een andere site de blogs kan importeren, Maar ik wil ook graag dat jullie per hyve alle blogs/foto's en krabbels in een RSS feed zetten zodat ik de krabbels/blogs/foto's van hyves naar een andere site kan zetten... :-d
26 Aug 2007, 22:59
Hoi! ik zou het heel fijn vinden als je blogs ook weer kunt verwijderen! Ik heb sinds kort docent, en ik heb nog twee blogs op mijn hyve staan van een jaar terug, en mijn leerlingen hoeven dat opzich niet te lezen, dus wil ik ze graag weer weg kunnen halen als ik ze zat ben....
26 Aug 2007, 23:23
makkelijker een nieuwe blok toevoegen.
door een link op je overzicht-pagina daarvoor toe te voegen. scheelt een keer klikken

(verder (h) )
26 Aug 2007, 23:31
Inderdaad graag onderscheid maken tussen blogs van Hyves en je eigen blog. Dus niet automatisch bij beide plaatsen.

Op de een of andere manier worden verwijderde blogs wel verwijderd van de Hyves, maar niet van je persoonlijke pagina. De link doet het niet meer, maar de introtekst blijft zichtbaar.
27 Aug 2007, 10:43
@Babz, aha dat vond ik ook al een beetje lastig jah;-)

27 Aug 2007, 10:58
Het zou wel lekker zijn als je vanaf de overzichtpagina door de blogs kan bladeren, net als bij de krabbels en de hyves. Je kan nu niet direct zien of er meer dan 5 blogs zijn, daarvoor moet je eerst naar 'blog' klikken.
27 Aug 2007, 13:21
Lieve Hyvers,
Hier in Maastricht is iedereen verplicht om een half jaar in het buitenland te studeren, dus iedereen start een blog. Maar ze doen het wel allemaal bij waarbenjij.nu omdat je dan zo'n fotoboek achteraf kan bestellen!

Dus.... Maak bij hyves ook zoiets (misschien in combinatie met die lui waar je ook je foto's kan nabestellen, of bij hema, daar kan je dat soort albums ook krijgen) en de blogs worden veel populairder!
Ik merk het wel!
Groeten uit Maastricht
27 Aug 2007, 14:22
Ik zou het heel erg fijn vinden als ik zelf kan bepalen wie van mijn vriendenlijst wel of niet mijn blog kan lezen. Sommige dingen schrijf ik niet omdat niet iedereen uit mijn 'hele' lijst dat hoeft te lezen.
Het zou best fijn zijn als je een selectie zou kunnen maken;-)
28 Aug 2007, 17:23
Hoi mijn blog wordt geïmporteerd de tekst is goed alleen de foto's worden niet in de zelfde formaat weergegeven. Zo komen ze dus mega groot op mijn blog bij Hyves beetje jammer.

Subject Started by  Replies   Last 
Paul
3 today, 23:15
Bren :showheart:
9 today, 18:31
Nine
297 today, 15:43
LMK43{Leo}
4 today, 15:28
Lars...
39 today, 12:53
Cas