Member details
Sort by: -Old first- | New first

21 Aug 2007, 15:19
Laat ons hier weten welke gadgets je graag nog toegevoegd zou willen zien, en eventueel andere tips of opmerkingen over de gadgettool
26 Aug 2007, 12:19
Hallo! :-d
Een countdowntimer zou leuk zijn.. zie: http://www.rockyou.com/ctimer/create.php?refid=4921451

En de overige gadgets van de site op www.rockyou.com
26 Aug 2007, 13:23
Onder de alle gadgets zit sinds een tijdje een (hoe kleiner je gadget hoe groter de) witte ruimte. Zou dit misschien kunnen worden weggehaald?
26 Aug 2007, 22:23
Toe te voegen:
Flickr (en dan de de badge van Flickr zelf, niet via een vage derde partij),
Library Thing
Het Weer (KNMI, bijvoorbeeld)
Buienradar
en
kunnen jullie niet 's met Bol.com overleggen over de mogelijkheid om je boekenverlanglijstje als gadget toe te voegen? (Bol.com kent die mogelijkheid nog niet, grote gemiste kans lijkt me).
[edit] By the way: het Bol verlanglijstje is niet alleen voor boeken. Het kan ook CD's, DVD's etc. bevatten.

26 Aug 2007, 23:13
oh ja verlanglijstjes dat is eignelijk wel een goede! want je kan ook zien op hyves wanneer iemand jarig is :-)

first of all :wave: good work

wit onder de gadgets is idd jammer.

zo'n bunnyherolab [klik_en_zie]
beestje op een andere plek op je profiel in het klein, das gezellig namelijk, of een of ander ander ding, zoals je last.fm player op de plek waar nu de hyves-muziek player zit of eronder ofzo.

sommige gadget wil je graag altijd in beeld hebben, bijv. het weer ook als die er later bijkomt, of zo'n beetje dus, maar soms kom je een leuk filmpje tegen die je wel wilt laten zien, maar waarvan het niet erg is als die na een week wordt opgeschoven voor een andere.
Dat is meer een soort you-tube-blog als het ware.
27 Aug 2007, 11:27
Toe te voegen www.singsnap.com

This gadget isn't allowed yet, or something else went wrong.
27 Aug 2007, 11:43
@carlos: rockyou gadgets werken toch al?
27 Aug 2007, 12:35
- RSS feed op krabbels
- Betere mogelijkheden om feeds te importeren en weer te geven (dus niet via een externe widget)

Ook leuk:
- Flickr Badges of RSS import van Flickr feeds (zie boven)
- Twitter posts in WieWatWaar

Als Hyves een eigen API had waren dit soort functies er denkelijk al geweest.

27 Aug 2007, 20:38
Gadgets weghalen lukt mij niet. Ik heb ze weggehaald dus als ik naar gadget ga, staat er niets meer. Maar op mijn hyve pagina blijven ze gewoon staan.
27 Aug 2007, 23:12
Ik weet dat je foto's kan invoegen als gadget via ImageShack. Was heel enthousiast daarover omdat ik daar heel veel foto's gehost heb maar......waarom kan ik die op Hyves alleen maar als thumbnail weergeven? Op deze manier heeft het geen enkele toegevoegde waarde :-s
29 Aug 2007, 13:57
tetris blijft leuk spelletje, maar scherm gaat steeds op en neer bij indrukken van de toetsen!! niet echt handig.
30 Aug 2007, 13:26
Babbavideo.com
iJigg.com

leuke flash-games?
30 Aug 2007, 13:42
Ik mis de moglijkheid om een stamboom in te kunnen vullen bij een familie hyves. Mijn ouders en grootouders zijn altijd bezig geweest om zo ver mogelijk terug te graven. Met hyves heb ik nu contact met de huidige afstammelingen. Om te weten hoe de link precies zit, zou ik het leuk vinden om de namen in te kunnen vullen in een soort stamboom.
Houd me op de hoogte als deze functionaliteit bestaat.

Groetjes, Léonie
30 Aug 2007, 15:32
Is er een probleem met Widgets? Krijg er niet 1 op m'n hyves. Hij geeft steeds aan dat het niet een goede widget is, terwijl ik bv pacman al wel bij een ander heb zien staan :(()
(en nee, ik heb niet de verkeerde code gepakt, maar netjes de flash emb.)
2 Sep 2007, 12:14
Ja dat je kan zien wie er als laast je hyves heeft bekeken !die dag

Subject Started by  Replies   Last 
Paul
3 today, 23:15
Bren :showheart:
9 today, 18:31
Nine
297 today, 15:43
LMK43{Leo}
4 today, 15:28
Lars...